Hříšný listopad: přijďte na nesmrtelnou kombinaci kokosu a čokolády

Sezónní ovoce nám zrovna žádné neroste, takže jsme začali hledat jiný vhodný match. A pak jsme umíchali kokosový krém. Krém s velkým K. Protože ten se nám, naši milí hosté, fakt povedl. Kokos s ananasem už jsme letos zkoušeli a čokoláda se prostě nabízela. Jednoduché, a přitom tak dobré. Wafli měsíce doporučujeme zkombinovat s naším holandským kakaem. Ať to malé hřešení zpečetíte. Užijte si listopad v KAFECU!

Co jsou wafle měsíce?

Wafle měsíce nám dávají možnost experimentovat. Vymýšlíme je speciálně pro každý měsíc, abychom co nejvíc využili sezónní nabídku ovoce nebo suroviny, které v KAFECU nemáme celoročně (jako třeba zmrzlinu). Byla by totiž velká škoda úplně vás připravit o wafli s čerstvými jahodami nebo o hrušky a slaný karamel. Proto jim dáváme prostor alespoň jednou za rok, kdy víme, že jahody budou sladké a hrušky šťavnaté. 

Tyhle wafle měsíce jste už mohli ochutnat loni

Zpět do novinek
výběrové kávy
Výběrové kávy
aktuální odměny
Aktuální odměny
dárková karta
Dárková karta

Než budete pokračovat

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Cookies - nastavení

zavřít

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Správa předvoleb souhlasu

Nezbytné cookies

Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.

vždy povoleno

Marketingové cookies

Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.

Personalizační cookies

Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.

Analytické cookies

Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.