coffee-graphic

KAFEC a Gastromapa Lukáše Hejlíka

Žhavíme razítka, přijďte si

Po bestsellerech 365 a 555 přišel Lukáš Hejlík s novou ediční řadou průvodců, které vám tentokrát dají ochutnat to nejlepší z konkrétních měst či regionů. Jako první vybral našlápnuté Brno, kde vás pod číslem 50 čeká i KAFEC na Orlí i na Úvoze. 

Jestli už jste se pustili do sběru razítek brněnských podniků, těšíme se na vás i v jedné z našich kaváren. 

NÁŠ TIP: V jednom dni v pohodě stihnete navštívit i obě - po cestě z jednoho KAFECU do druhého jsme vám vytipovali místa, která stojí za vidění a která byste neměli minout. 

Výlety s Gastromapou a Gastromapa Lukáše Hejlíka

Razítka do některé z Gastromap sbírejte taky z KAFECU U Komína v Uherském Hradišti (555) nebo z KAFECU ve Zlíně (365). Vítáni samozřejmě budete i v ostatních našich kavárnách. Kdyby vám po toulkách Olomoucí, Kroměříží, pražskou Letnou nebo Plzní vyhládlo nebo vás přepadla ukrutná chuť na wafli a výběrovou kávu, zamiřte k nám. Adresy našich kaváren i kontaktní údaje odhalíte jedním kliknutím na stránku KAVÁRNY.  

up inactive
up active

Než budete pokračovat

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Cookies - nastavení

zavřít

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Správa předvoleb souhlasu

Nezbytné cookies

Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.

vždy povoleno

Marketingové cookies

Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.

Personalizační cookies

Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.

Analytické cookies

Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.