coffee-graphic

LEDNOVÁ WAFLE: karamel je věčný

Ať jsou vaše wafle i v roce 2023 voňavé, křupavé a ať vám přináší radost

Sladko - ovocná kombinace chutí nás dlouhodobě baví. Volné pole působnosti jsme jí nechali i v prvním měsíci nového roku. Dohromady jsme dali karamelový krém se špetkou skořice a maliny sušené mrazem. A protože jsme od přírody zvědaví, zajímá nás, jak vám bude Lednová wafle chutnat. Napište nám to, foťte, komentujte. Na sociálních sítích najdete každou z našich kaváren a každá z nich se těší na vaše příspěvky, zprávy i Stories. Vidíme se v KAFECU i na sítích!

Co jsou wafle měsíce?

Wafle měsíce nám dávají možnost experimentovat. Vymýšlíme je speciálně pro každý měsíc, abychom co nejvíc využili sezónní nabídku ovoce nebo suroviny, které v KAFECU nemáme celoročně (jako třeba zmrzlinu). Byla by totiž velká škoda úplně vás připravit o wafli s čerstvými jahodami nebo o hrušky a slaný karamel. Proto jim dáváme prostor alespoň jednou za rok, kdy víme, že jahody budou sladké a hrušky šťavnaté.

Tyhle wafle měsíce jste už mohli v KAFECU ochutnat

 

up inactive
up active

Než budete pokračovat

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Cookies - nastavení

zavřít

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Správa předvoleb souhlasu

Nezbytné cookies

Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.

vždy povoleno

Marketingové cookies

Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.

Personalizační cookies

Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.

Analytické cookies

Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.