Zveřejňujeme zákaznickou sekci MŮJKAFEC na našem webu
Jak si založíte svůj zákaznický účet MŮJKAFEC
1. Požádejte obsluhu ve kterékoli z našich kaváren o zákaznickou kartu MŮJKAFEC. Dostanete od ní kartu v obálce. Když kartu odlepíte z obálky, najdete pod ní přístupový login a heslo.
2. Na našem webu si v menu najdete zákaznickou sekci MŮJKAFEC, je zařazená jako úplně první záložka v menu. Odkaz na registraci máte zde. Vyberte prostřední box Nová registrace a vepište do něj váš vstupní login a heslo z obalu karty. Vyplníte registrační formulář a odešlete ho.
3. Na zadaný email vám po dokončení registrace pošleme aktivační odkaz. Až po jeho prokliknutí je váš zákaznický účet MŮJKAFEC funkční a můžete začít sbírat body. V případě ztráty vám kartu vyměníme a váš kredit znovu dobijeme na kartu novou. Pořízení nové zákaznické karty vás přijde na 20 Kč.
MŮJKAFEC PODPORA
Pokud s vašim zákaznickým účtem cokoli nefunguje jak má, nebo jste zapomněli přístupové heslo, pište na mail info@kafec.cz
Screen zákaznické sekce MŮJKAFEC, pouze neaktivní obrázek
Přihlášení k účtu MŮJKAFEC
K zákaznickému se přihlásíte v prvním boxu po zadání vašeho loginu a hesla. Jakmile se přihlásíte, zobrazí se vám aktuální počet nasbíraných bodů a historie vašich účtů. Odhlášení z účtu řešit nemusíte, proběhne automaticky po 10i minutách od vašeho přihlášení. Zákazníky, kteří už mají fungující zákaznické účty MŮJKAFEC prosíme o chvilku strpení. Jde o ty z vás, kteří se registrovali do papírového formuláře, který se vracel obsluze. Do konce dubna pošleme na váš email přístupové údaje do zákaznické sekce, vy si jen nastavíte svůj vlastní login a heslo. Nemůžeme to udělat obratem po zveřejnění zákaznické sekce, dokud se z kaváren nestáhnou zákaznické karty s původním registračním procesem.
MŮJKAFEC odměny
Nasbírané body můžete vyměnit za lákavé odměny. Odměny pravidelně aktualizujeme, celkem nabízíme 3 měsíční odměny a 6 odměn dlouhodobých. Ať už si vyberete kteroukoli z nich, neuděláte chybu. Aktuální přehled odměn máte zde.