coffee-graphic

Zákaznický účet
MŮJKAFEC

Vaši věrnost odměníme…

10%

Za každou útratu za konzumaci od nás dostáváte 10 % z částky zpět ve formě bodů. Ty můžete u příští útraty vyměnit za cokoli z menu.

2x

Jednou za čas vám nabídneme možnost získat dvojitou porci bodů za vybrané položky z menu.

bell

Všechny novinky vám dáváme vědět o pár dní dřív (ve formě newsletteru), abyste si mohli svou návštěvu KAFECU naplánovat včas.

mujkafec card

Co jsme Vám ještě neřekli:

Jak si založíte vlastní účet MŮJKAFEC?

Požádejte obsluhu ve kterékoli z našich kaváren o zákaznickou kartu MŮJKAFEC. Za 20 Kč od nás dostanete kartu v obálce s přístupovými údaji k přihlášení. S jejich pomocí se přihlásíte u nás na webu, vyplníte registrační formulář a počkáte si na aktivační odkaz, který vám obratem pošleme mailem. Po jeho prokliknutí je váš MŮJKAFEC funkční a s další návštěvou začínáte sbírat body.

PS: V případě ztráty kartu vyměníme a váš kredit znovu dobijeme na kartu novou.

Jak budete vědět, kolik bodů máte na kontě?

Body se vám na zákaznický účet přičítají ve výši 10 % z celkové útraty. Pokud v KAFECU utratíte 1 000 Kč, na účet vám přičteme 100 bodů a vy disponujete kreditem 100 Kč na útratu. Přesný počet svých bodů zjistíte v zákaznické sekci webu po přihlášení ke svému účtu. Na body se také můžete zeptat naší obsluhy, najdete je na účtence a na začátku každého měsíce vám posíláme souhrn do mailové schránky.

Jak vyměníte body?

Své body vyměníte za cokoli z menu, na co máte právě chuť, a to maximálně 10 % z celkové útraty. Výměna bodů se nevztahuje na merchové a dárkové předměty (trika, šálky, příslušenství pro přípravu kávy, knihy, atp.).

 
Kdy je ten správný čas na použití karty?

Ať už chcete body načíst, nebo uplatnit, s kartou se přihlaste ještě před placením. Potřebujeme ji předem načíst do mobilního číšníka nebo do pokladny.

Jeden za všechny a všichni za jednoho?

Jste na poradě nebo velké rodinné snídani a nikdo jiný kromě vás nemá svou kartu MŮJKAFEC? Nestyďte se a nechte si připsat body za útratu celého stolu. Čím větší banda, tím víc bodů pro vás. A ne, nemusíte za všechny hned platit. Kredit vám přičteme i při platbách zvlášť, stačí říct - vaši KAFECKARTU načteme do pokladního systému opakovaně.

Na jaké výhody se můžete těšit?
  • Každý měsíc vám dáváme možnost ochutnat wafli měsíce na následující měsíc o pár dní dřív - aby vám mohli ostatní závidět.
  • Jednou za čas vám taky nabízíme možnost získat dvakrát větší porci bodů za vybrané položky z měnu.
  • Všechny novinky vám dáváme vědět o pár dní dřív, abyste si mohli svou návštěvu KAFECU naplánovat včas.

Co tam máme dál? Nápadů máme plnou hlavu. Čekají nás speciální ochutnávky, narozeninové dárky a mnohem víc.

Co když chodíte do různých kaváren KAFEC?

Zákaznická karta je přenosná v celé síti kaváren KAFEC, tedy funguje všude stejně - body sbíráte i uplatňujete ve kterémkoli KAFECU.

Do kdy nejpozději musím body využít?

Tohle je zcela na vás, nebojte se - body vám na konci roku expirovat nebudou. Takže je můžete využít hned, za měsíc nebo třeba za rok. Jejich životnost není nijak omezena :)

up inactive
up active

Než budete pokračovat

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Cookies - nastavení

zavřít

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Správa předvoleb souhlasu

Nezbytné cookies

Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.

vždy povoleno

Marketingové cookies

Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.

Personalizační cookies

Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.

Analytické cookies

Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.